100% äkta vara!

kärlek, det samtalsämnet som oftast kommer på tal, på ett eller annat sätt.
det är fint det dära. och på den senaste tiden har jag fått mer och mer kontakt med en gammal barndomsvän, andrea simons, hur jag än försöker beskriva vår relation är det svårt men försöker med "vi var bästisar& grannar när vi var små, lekte jämt& sen flyttade hennes familj till dubai i fyra år, men vi umgicks fortfarande på somrarna då de kom hem, sen flyttade dom hem och vi slutade umgås av någon konstig anledning, vi sa knappt hej till varandra, sen träffades vi en sommar för två år sen och festade ett antal gånger, en vips va vi på samma plan igen, och nu äntligen har jag träffat denna sköna människa igen" ja ni ser, beskrivningen är ju inte precis kort. men i alla fall, hon och hennes pojkvän bor tillsammans, michael heter han. när man ser deras relation framför sig, så kan man ju inte annat än säga "det där vill jag ha". bara att veta att någon finns där för en precis när man behöver, det måste vara en sådan trygghet. även om det är skönt att ha friheten att göra vad man vill när man vill med vem man vill, så måste de ändå va skönt att veta att man redan har någon där, som är bara ens egna, ingen annans!

du är precis allt ajg någonsin velat ha, plus lite till. men nu vet jag inte ens om jag vill ha dig.
tricky det dära!

det finns så få människor som verkligen är 100% pure äkta, att det gör att man verkligen uppskattar dom få som verkligen är det. DU är en sådan, och du! men resten, jag tvivlar alltså..

fick jag välja i dagens läge två människor att dela mitt fortsätta liv med, en av varje kön, hade valet nästan varit för enkelt. självklart finns det så många människor jag älskar, tycker om, och trivs med. men när det väl kommer till kritan så är det dom där verkligen äkta människor, som man mår bra med, som man VET hur dom funkar, och som man verkligen ALLTID trivs med, som man verkligen behöver och vill vara med.

ni två, en av varje kön, ni är bland dom bästa jag vet!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback